07 stycznia 2014

1/14

Witajcie w Nowym Roku!
Wcześniej chwaliłam się na facebooku, dzisiaj kolej na informację na blogu. 
Bardzo się cieszę , że wraz z początkiem Nowego Roku rozpoczynam współpracę ze Scrapińcem. Mam nadzieję, że wspólnie ze wspaniałą ekipą dostarczę Wam wielu inspiracji ;) 




Dzisiaj moja pierwsza praca dla Scrapińca. Layout ze zdjęciem mojej córci Alicji. Alicja kocha grać na flecie, czasami ze swoją koleżanką ze szkoły muzycznej urządzają koncerty. Udało mi się złapać w kadr jeden z momentów kiedy Alicja słucha gry Amelie. 




Materiały jakich użyłam:
Zestaw nutowy
Mur
Zawijasy/podkreślenia
Napisy w dymkach Favourite

4 komentarze:

  1. Scrap jest piękny. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowego DT! A LO piękne, bardzo mi się podoba ta czarna baza scrapa i "bałaganik" na nim uroczy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!

    Praca przepiękna! można oglądać godzinami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny scrap! :)
    a ja ze swojej strony zapraszam na mini-zabawę na bloga http://musssli.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)