16 stycznia 2014

2/14

Witajcie!
Dzisiaj mam do pokazania layout wykonany w ramach DT Lemoncraft, na zdjęciu mój syn.
Bartek to najlepszy pomocnik na świecie, uwielbia pracę w kuchni :) 
Dla mnie deseń w kratkę jest obowiązkowy w kuchni. Ściereczki, zasłonki i inne bibeloty w mojej kuchni są w kratkę. Patrząc na wstążki w kratkę, pierwsze moje skojarzenie to kuchnia :) Własnie dlatego użyłam tutaj cudownych wstążek w krateczkę z Lemoncraft : różowa, czerwona oraz żółta, do tego dwa rewelacyjne buttony, z serduszkiem i oczywiście w kratkę ;) 






Pozostałe materiały jakie uzyłam w tej pracy to:
Papiery  Homemade with Love- Carta Bella,
tekturka "My favourite Recipes" ze Scrapińca,
alfabety American Crafts
Chipboard Simple Stories

Jestem szczęśliwa z tego powodu, że mogę zostać w grupie DT Lemoncraft kolejne pół roku !


Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje scrapy za energię, kompozycję i emocje, które można na nich zobaczyć zobaczyć. Kolejny genialny layout:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko i kolorowo jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda, każdy szczegół dopracowany i wszystko ma swoje miejsce;) Idealny

    OdpowiedzUsuń
  4. Krateczka w kuchnii-obowiązkowo,jak tylko wyremontuję swoją to na pewno ten motyw tam będzie obecny (a może groszki? )...świetny skrap,wesoły i takie rezolutny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale się napracowałaś... tyle cudnych szczegółów ... świetna robota !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)