13 lutego 2014

10/14 Supreme Scrap Tournament 2014- part 2

Dzień dobry!
Ponieważ pierwszy etap Supreme Scrap Tournament 2014 udało mi się przejść, zajęłam drugie miejsce w grupie, teraz walczę w drugim etapie. Dużo trudniejsze wyzwanie, powinno być monochromatycznie bez użycia nawet w minimalnej ilości innego koloru niż wybrany kolor i jego odcienie, 2 page layout, minimum jedno zdjęcie- czarno białe, można było użyć więcej zdjęć ale jedno z nich musiało być czarno białe, dodatkowo jedno zdjęcie musiało się znajdować na obydwóch kartach scrapa, można było używać dodatków oraz mediów ale wyłącznie w danej palecie kolorystycznej.
Moja praca wyszła nieco clean&simple, jedno z moich ulubionych zdjęć Alicji- tutaj w formacie A4.




5 komentarzy:

  1. so so adorable!!!! I love the color that you used!

    OdpowiedzUsuń
  2. amazing page!!!!!! love the colours... so vivid and yet so serene!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to połączenie kolorów w tej jednej tonacji jest bardzo fajne. Szary kolor świetnie łączy się z miętą. Ostatnio miętowy to mój ulubiony kolor, więc pewnie dlatego tak bardzo Twoja praca przypadła mi do gustu. Niczego absolutnie mi nie brakuje w tej stylizacji. Jestem zafascynowana ostatnio scrapbookingiem. Twoje dzieła naprawdę na tle innych się wyróżniają, są nie przesadzone i ze smakiem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)