01 marca 2014

12/14 Supreme Scrap Tournament 2014- part 3


Witajcie w piekny słoneczny weekend!

W drugim etapie Supreme Scrap Tournament 2014 zajełam trzecie miejsce w grupie...dobiega końca trzeci etap. Wyzwanie było dla mnie bardzo trudne:
temat: doodling- czyli bazgrolenie, wyłącznie ręczne bez użycia rubonsów itd
tytuł scrapa musiał byc napisany odręcznie
minimum 4 zdjęcia - bez postaci ludzkich i kwiatów, na 2 zdjęciach doodling
zakaz używania kwiatów w każdej postaci
zakaz używania gotowych alfabetów, słów
jurnaling minimum 20 słów

ufff .....totalna blokada, pustka w głowie hahhaha , przełamałam się i udało się zrobić :) 









4 komentarze:

  1. Mistrz jest tylko jeden:P Pięknie wyszło, na moje amatorskie oko pójdziesz dalej:)))) Piękny scrap!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie masz mistrza i złoty puchar !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 3 miejsca.
    Wytyczne w tym wyzwaniu to same przeszkody które udało Ci się pokonać.
    Uważam Portugalię za świetny kraj.
    Mam nadzieję, że Twój scrap też zostanie wysoko oceniony.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)