20 marca 2014

15/14

Pierwszy dzień wiosny! Za oknem przepiękna pogoda....
Dzisiaj chcę Wam pokazać mini album ze zdjęciami moich dzieci z roku 2010- w sumie to nie tak dawno, ale dla nas to była inna era ;) Blokowisko w Szczecinie, jeden z niewielu fajnych miejsc do zabaw dla dzieci :) i moje rozrabiaki ... 
Albumik wykonany na gotowej bazie albumowej ze Scrapińca, na stronie tytułowej użyłam alfabetu z zestawu Grunge - pobazgrałam go kolorowymi cienkopisami, do tego urocze gwiazdki, rameczki polaroidowe i moje ulubione napisy w dymkach komiksowych. Na sprężynie cudnie kolorowe wstążki z Lemoncraft ,a wewnątrz kilka buttonów w żywych kolorach.

Wspaniałego dnia Wam życzę!














7 komentarzy:

  1. Śliczna i bardzo radosna praca :) czuć wiosne

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie radosny i energetyczny albumik. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album, szczególnie teraz kiedy większość zdjęć nie ma szans na wyjście z naszych komputerów i kart pamięci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny albumik...zachwyciły mnie proste ale rewelacyjnie wyglądające napisy na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super album, maga radosny i optymistyczny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)