10 kwietnia 2014

18/14

Dzień dobry!
Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny mini albumik. Mam andzieję, że zainspiruje Was do rozłożenia swojego warsztatu i stworzenia czegoś wiosennego! 



Uwielbiam wstążki z Lemoncraft, najbardziej rypsowe gładkie , fantastycznie sie ukadają i wychodza z nich piekne kokardy-pokaże Wam nastepnym razem :) Drugim moim ulubionym dodatkiem, który często umieszczam na grzbietach albumów jest zwienny, delikatnie brokatowy tiul, no i oczywiście taśmy różane :) Pod wielkim guzikiem ukrył się śliczny różowy szydełkowy kwiatek.


W Scrapbutiku odkryłam super zawieszki, piekne pastelowe, idealne do prac o tematyce dziecięcej ale i do innych prac.


Na okładce znalazły sie między innymi kwiaty Petalo- moja najnowsza wielka kwiatowa miłość Etykieta Enjoy life - musiałam poprostu je mieć, Encza pokazała je na jednym z pokazów on line i przepadłam ;).
Kolejnym elementem dekoracyjnym jest tekturka ze Scrapińca, pomalowałam ją tuszem Resist Chalk Edger Ingwild Bolme- Pastel pink, innym tuszem z  tej serii tuszowałam brzegi albumu - Pastel Brown - te tusze są genialne!


Papiery to Cashmere dame banner oraz Cashmere dame honeycomb firmy Glitz.





Tutaj jeszcze jedna rameczka ze scrapińca- Apple- tree blossom frame.



7 komentarzy:

  1. Ileż tu cudnych smaczków w tym albumie a na dodatek soczyste, wiosenne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny albumik,pięknie zrobiony i te detale- ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny :)) mega fajne kolory i dodatki )

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny album- idealny kompozycyjnie i kolorystycznie! :) Sztuka i jeszcze raz Sztuka!

    http://musssli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny, cukierkowy albumik!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. This Minibook is wonderfull....!!!!!!!!!!!!!

    Greatings

    Ulrike

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)