19 maja 2014

29/14

Witajcie!
Dzisiaj kolejna inspiracja dla ScrapButik! Tym razem uroczy komplecik w morskich klimatach :) 
Materiały jakich tutaj użyłam to:


Kilka słów o pracy. 
Pudełko pomalowałam farba akrylową z zastosowaniem przecierek, czyli brązowy ciemny tusz na to świeca i farba, po wyschnięciu farbę delikatnie zdrapałam. Wieczko pudełka ozdobiłam malowanymi muszlami, wycietymi z wykrojników listkami oraz kwiatami. Do malowania muszli użyłam tych samych farb, najpierw błękitna, a później perłowy połysk nadałam farbą metaliczną. Zachęcam Was do obejrzenia tego filmiku, gdzie Frank Garcia prezentuje całą kolekcję Seashore oraz pokazuje jak pomalować muszle --> TUTAJ <-- 
Do kompletu wykonałam albumik w formacie 10x15 cm, ozdobiłam tylko okładke, wnętrze albumu zostanie wypełnione zdjęciami

Te urocze sprężynki, którymi ozdobiłam wieczko pudełka - to nic innego jak rewelacyjne druciki Primy, które niebawem bedą dostepne w ScrapButiku :)
















4 komentarze:

  1. Przepięknie <3 Brak słów... Pozdrawiam :*****Alexsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik...napatrzeć się nie mogę i te kolory...ach!!!

    Serdecznie i ciepło pozdrawiam -Peninia

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh Mirabeel!! :D Boski ten komplet :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)