03 czerwca 2014

35/14

Dzień dobry!
Dzisiaj mam dla Was nieco inną inspirację niż kartka czy scrap ;) 
Do wykonania poniższych pudełek wykorzystałam tablicę punch, genialne urządzenie! 
Pudełka w trzech wielkościach : XL,L oraz S wykonalam ze znanych Wam papierów Lemoncraft Maleńkie cuda 01, 04 oraz 05. Ścianki pudełek ozdobiłam dodatkami w pasującej kolorystyce przyklejając je genialnymi kosteczkami 3D, które są duże i można je kupić w trzech grubościach. 







W najmniejszym pudełku bez problemu można wyciąć okienka :) 


Do ozdobienia pudełka użyłam również :
rameczki z kokardą ze scrapińca
złote listki : wykrojnik Kesi art

1 komentarz:

  1. Cudne pudełeczka! Ogromnie podoba mi się ich miękka, pastelowa kolorystyka i dobór dodatków!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)