11 sierpnia 2014

64/14 Video Tutorial

Dzień dobry!
Co wczoraj porabialiście? Ja się nudziłam i z nudów nakręciłam mój pierwszy filmowy tutorial :) Zabrałam się za to bez przygotowania, nie wiedziałam jakie zdjęcia wykorzystam, jakie papiery...z pomocą przyszedł mi zestaw mapek wydrukowanych z forum Scrapbooktreff, wykorzystałam tą z ostatniego wyzwania. Media oraz dodatki dobierałam podczas nagrywania, czyli uwieczniłam to jak naprawdę powstają moje prace :)) 
Było to dla mnie świetne wyzwanie i niezła frajda, spędziłam na tym filmem kilka godzin, następnie kilka godzin wgrywania na You Tube, rano chciałam obejrzeć i się okazało że jest głos a nie ma obrazu....w efekcie końcowym wszystko się udało :)) 
Miłego oglądania! 








6 komentarzy:

  1. Fantastyczne ... podziwiam ze wszystkie kropki, mazy i inne media mi się nigdy nie podoba to co robię u siebie bo niby krzyw,o niby nie równo a tu jest wszystko idelane :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Aga - świetny kurs :).
    Poczułam się zainspirowana! Dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)