27 sierpnia 2014

69/14 video tutorial





Kwiaty robię wyłącznie dla przyjemności i chęci eksperymentowania czy zabawy tuszami i innymi mediami. Poza wykrojnikami widocznymi na filmie, nie posiadam żadnych profesjonalnych narzędzi, nie mam dłutka ani maty do wytłaczania. Wykorzystuje to co mam pod ręką, wytłaczałam kwiaty również na kilkunastu warstwach filcu, ale gdzieś mi się zawieruszył i tym razem wykorzystałam opakowanie watoliny. Dłutko zastąpiłam drutem do dziergania z kulką na końcu, podczas nagrywania filmu zauważyłam na biurku stempel z rączką w kształcie kulki...Kwiaty można też wyciąć nożyczkami, a pręciki zastąpić zrobionymi ze sznurka. Nie wykonałam wielu kwiatów, uczę się, eksperymentuję, nigdy nie wiem jaki będzie efekt końcowy i to mi się najbardziej podoba :D Jeśli macie pytania to chętnie na nie odpowiem.



Po niesamowite inspiracje zapraszam do grupy na Facebooku, którą tworzą wspaniałe crafterki  znajdziecie tam również wszystkie potrzebne informacje, są linki do kursów, lista kwiatowych wykrojników.





7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kurs,ciekawe i jednocześnie proste środki użyłaś do zrobienia kwiatków,dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kurs, dzięki!!! Dużo się nauczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you sooooooo much for the tutorial. I enjoyed seeing just how you created these little works of art. Your work amazes me!
    SuZeQ

    OdpowiedzUsuń
  4. czadowy :) Bardzo Ci dziękuję ale pewnie i tak nie wyjda mi takie fajne :)) Kiedyś próbowałam albo nie mam umiejętności albo jestem zbyt krytyczna !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)