22 września 2014

83/14

Witajcie!
Dzisiaj kolejna inspiracja z udziałem produktów Pretty Little Studio. Na zdjęciu moje dzieciaki z foką pod oceanarium w Stralsund :D Praca z wyróżnionym produktem : Marigold Cut Out Labels oraz Baby Greg Date labels  , które wykorzystałam jako elementy girlandy.







Suplies list:

Marigold: Wisteria Pattern Paper; Flair Buttons The Perfect Marigold;Tabs Clematis; Peony Paper Ribbons;Cut Out Labels;Kerria Gold Foil Word Flags Stickers; Butterfly Bush Stickers

Baby Jack: Baby Matthew Pattern Paper;Baby Sam Pattern Paper; Baby John Pattern paper; Baby Ryan Pattern paper Baby Greg Date labels;

Sand Castle: Seashells paper Ribbons;

9 komentarzy:

  1. Ta girlanda jest fantastyczna :-) Piękny, bardzo optymistyczny scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a stunning LO - love the fresh colours, and what a wonderful way to use tags/labels.
    I've pinned your LO for inspiration :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo! wydaje się być bardzo przestrzenny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne LO :) też bym chciała takie LO robić bo ja jedynie digi w tej formie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. HA! Jak zobaczyłam to samo pomysłałam "ale czadowy" :D Gosia mnie ubiegła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super -znów taki LO jak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)