16 czerwca 2015

49/15


Witajcie!
Od czasu do czasu bardzo lubię poeksperymentować, powstają wtedy całkiem ciekawe twory- które albo wylądują w koszu albo odważę się pokazać;p
Poniżej kilka stron mojego art journala, strony te powstają bardzo spontanicznie , 
są bardzo kolorowe i staram się aby były pozytywne ;) Już sama zabawa kolorami wprawia mnie w dobry humor, a efekt końcowy często mnie zaskakuje i bardzo mi się to podoba, że do końca nie jestem w stanie przewidzieć co powstanie ;) 








Jeśli jesteście ciekawi moich zmagań z mediami ;) to zapraszam na filmik, w którym pokazuję jak powstaje ostatnia strona mojego art journalu.




Życzę Wam kreatywnego dnia!

3 komentarze:

  1. Świetna zabawa, a efekt przechodzi pojęcie, bardzo pomysłowe zajęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    OdpowiedzUsuń
  3. افضل مستودعات تخزين اثاث بالرياض تجدونها لدينا في شركة المنارة لاننا نريد حفظ العفش الخاص بكم حتي لا يتم اتلافة من قبل اي شئ ادخل هنا شركة تخزين اثاث بالرياض افضل خدات نقل و تخزين العفش بالرياض يمكم التواصل معنا عبر شركة تخزين عفش بالرياض

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)