17 czerwca 2015

50/15

Witajcie!
Dawno nie robiłam albumu! Zapomniałam jakie to pracochłonne zajęcie- ale uwielbiam to! 
Cudowne papiery z Craft&You Design sprawiły, że wena powróciła i mam nadzieję , że na dłużej ;p
 Zrobienie zdjęć temu albumowi graniczyło z cudem, dlatego nagrałam film w którym pokazuję wszystkie zakamarki i schowki ;) 
Wykorzystałam tutaj kolekcję Wedding Garden, Tea Time oraz My Wedding :) 

Album z pozytywnym przesłaniem, dla pewnej walecznej młodej kobietki :D 

Zanim wykonałam album obejrzałam kilka kursów w sieci - polecam Wam video tutoriale Kasi  nigdy wcześniej nie robiłam albumu w takiej formie - jest pracochłonna ale warta zachodu, efekt końcowy jest rewelacyjny. 
























4 komentarze:

  1. Ale śliczny "grubasek" :)) bardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)